A szállítás díja sávosan kedvezményes az alábbiak szerint:
A házhoz szállítási költségek Magyarország területén belül érvényesek, bruttó árak, valamint maximum kétszeri kézbesítést tartalmaznak.
Lehetőség van extra GLS szolgáltatás kiválasztására a rendelés folyamán. Az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:
1. Contact Service (Telefonos értesítő) – 100 Ft,- Bruttó
Az első kézbesítést megelőző 1 órán belül a futár a feladó által megadott telefonszámon felhívja a címzettet. Tájékoztatja a várható érkezésről, és a csomaghoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról. (utánvét, átvételre jogosult személy, stb), hogy a címzett felkészülhessen a csomag fogadására. A szolgáltatás díja egy telefonhívást foglal magában.
2. Preadvice Service (Előértesítés) – 100 Ft,- Bruttó
A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát.
3. DayDefinite Service (Kézbesítés meghatározott napon) – 400 Ft,- Bruttó
A feladó előre rendelkezhet arról, hogy a felvételt követő 5 munkanapon belül a csomagot mely napon kézbesítse a GLS. Amennyiben igénybe veszi ezt a szolgáltatást, úgy legyen kedves megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban feltüntetni, hogy melyik napra kéri a kiszállítást.
Rendeléskor a szállítási díjakat webáruházunk automatikusan kiszámolja.
Amennyiben a megrendelő hibájából nem sikerül kétszeri próbálkozás után kézbesíteni a csomagot, a harmadik szállítás megfizetése a megrendelőt terheli.
A kézbesítés időpontja munkanapokon 8:00-17:00 óráig történik. A csomag címoldalán automatikusan feltüntetjük az Ön telefonos elérhetőségét arra az esetre, ha a szállítmányozó cég alkalmazottja nem találja Önt a megadott címen.
A GLS e-mail-ben értesíti Önt, hogy a következő munkanapon rendelése kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
Szállítási határidő: 3-5 munkanap, amennyiben a megrendelt termék(ek) készleten van(nak).
Ha a várható szállítási idő meghaladja az 5 munkanapot, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Add fel vagy rendeld csomagod FOXPOST csomagautomatába, sőt, akár küldd vissza egyszerűen és kényelmesen!
Közel 4974 csomagautomata, több mint 120 000 rekesz áll rendelkezésedre, közel 500 településen országszerte az ország legjobb pontjain! Csomagautomatával könnyen és kényelmesen adhatod fel csomagjaidat. Honlapunkon vagy a FOXPOST applikációnkban könnyen meg is nézheted, épp pontosan mekkora a hálózatunk, és kikeresheted a számodra legkedvezőbb automatát.
Információkat a https://foxpost.hu/kapcsolat oldalon talál.
Csomagját a https://foxpost.hu/en/pick-up-parcel oldalon követheti nyomon.
A szolgáltatás díja egységesen 990,- Ft.
25.000,- Ft feletti vásárlás esetén ngyenes.